«

»

Nov 28

Serious Frysquest 2013

Het goede doel helpen en daarbij ook nog wat betekenen voor het Fries: dat is de bedoeling van “Serious Frysquest 2013”.

In het kader van Serious Request 2013, de aanstekelijke jaarlijkse goededoelenactie van 3FM, waarvoor dit jaar het Glazen Huis wordt opgebouwd op het Leeuwarder Zaailand, heeft Taalburo Popkema in samenwerking met de Praat mar Frysk-campagne van de Afûk een ‘Menukaart‘ ontwikkeld. Bedrijven en organisaties kunnen tot 31 december 2013 voor schappelijke tarieven heerlijke Friese productnamen, sappige slogans of vette voice-overs bestellen, en nog veel meer. Alles wat ze daarvoor betalen vloeit direct naar het goede doel : de strijd tegen kinderstrefte door diarree. Heb je een bedrijf? Zit je bij een vereniging of organisatie en vind je dat daar wel eens wat met het Fries zou kunnen worden gedaan? Dan is dit het moment om daar wat aan te veranderen!

Neem contact op met Taalburo Popkema, Praat mar Frysk of zoek ons op via Facebook.

2 reacties

  1. roel

    moi anne tjerk
    wat is “het glazen huis” in het fries?
    dank
    roel

    1. Anne Popkema

      Damn, ff niet opgelet, haha! Nou ja, It Glêzen Hûs dus, Roel. Better let as net, zeggen we dan maar 🙂

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Je mag deze HTML-tags en attributen gebruiken: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>